T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SÜRDÜRÜLEBİLİR ŞEHİRLER PROJESİ II – EK FİNANSMAN
NİĞDE BELEDİYESİ
NİĞDE KANALİZASYON VE YAĞMURSUYU YAPIM İŞİ
SÖZLEŞME NO: NIGDE-W1
Ülke: Türkiye
Proje Adı: Sürdürülebilir Şehirler Projesi II – Ek Finansman
Sözleşme Başlığı: Niğde Kanalizasyon ve Yağmursuyu Yapım İşi
Kredi No: 8974-TR
Sözleşme Referans No: NIGDE-W1
İşin kapsamında;
www.nigde.bel.tr\duyurular
Uygunluk ve Yeterlilik Kriterleri |
Uyum Gereklilikleri |
Belgeler |
|||||
No. |
Konu |
Gereklilik |
Tek Firma |
Ortak Girişim (mevcut veya planlanan) |
Sunulması Gereken Belgeler |
||
Tüm ortaklar birlikte |
Her bir ortak |
En az bir ortak |
|||||
1.1 |
Uyruk |
Uyruğun TST 4.4’e uygun olması |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form ELI – 1.1 ve 1.2, ekleri ile birlikte |
1.2 |
Çıkar Çatışması |
TST 4.2 uyarınca çıkar çatışması olmaması |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Teklif Mektubu |
1.3 |
Dünya Bankası açısından Uygunluk |
TST 4.5’te açıklandığı üzere Banka tarafından yasaklı ilan edilmemiş olması |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Teklif Mektubu |
1.4 |
Borçlu ülkenin bir kamu iktisadi teşebbüsü veya kamu kurumu niteliğinde olan Teklif Sahipleri |
TST 4.6 koşullarının karşılanması |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form ELI – 1.1 ve 1.2, ekleri ile birlikte |
1.5 |
Birleşmiş Milletler kararı veya Borçlunun ulusal kanunları |
|
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form ELI – 1.1 ve 1.2, ekleri ile birlikte |
2.1 |
Geçmişteki Sözleşme Temerrütleri |
1 Ocak 2020 tarihinden bu yana yüklenicinin bir ihmali sebebiyle bir sözleşme temerrüdü durumunun[1] gerçekleşmemiş olması. |
Şartı sağlamalıdır.1&2 |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır.[2] |
Uygulanmayacaktır. |
Form CON-2 |
2.2 |
İşveren Tarafından Geçici Teminatın / Geçici Teminat Taahhütnamesinin İşleme konulması veya Teklif Geçerlilik Süresi içerisinde Teklifin Geri çekilmesi sebebiyle Askıya Alma |
TST 4.7 ve TST 19.9 uyarınca bir Geçici Teminatın/Geçici Teminat Taahhütnamesinin işleme konulması/ Teklifin geri çekilmesi sebebiyle geçici olarak ihalelere katılımının engellenmemiş olması |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Teklif Mektubu |
2.3 |
Devam eden dava durumu |
Teklif Sahibinin finansal durumunun ve geleceğe dönük uzun vadeli karlılığının, aşağıdaki Madde 3.1’de belirtilen kriterlere göre sağlam olması ve devam eden tüm davaların Teklif Sahibi aleyhine çözüleceğinin varsayılması |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form CON – 2
|
2.4 |
Dava geçmişi |
1 Ocak 2020 tarihinden bu yana Teklif Sahibine karşı tutarlı olarak verilen mahkeme / tahkim kararı geçmişi olmaması[3]
|
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form CON – 2 |
2.5 |
Beyan: Çevresel ve Sosyal ile ilgili (ÇS) geçmiş performans |
1 Ocak 2020 tarihinden bu yana son beş yıllık dönemde çevresel ve sosyal ile ilgili gerekliliklere veya koruma önlemlerine ilişkin gerekliliklere uyulmaması sebebiyle (cinsel sömürü ve istismar, cinsel taciz dâhil) askıya alınan veya sonlandırılan ve/veya kesin teminatına el konulan yapım işleri sözleşmeleri beyan edilmelidir.[4] |
Beyan yapılmalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Her biri beyanda bulunmalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form CON-3 ÇS Performans Beyanı |
2.6 |
Banka tarafından CSİ veya/veya CT yükümlülüklerine uyulmaması sebebiyle ihalelerden menedilme |
İhale sonucunun kararlaştırılacağı tarih itibariyle, Banka tarafından CSİ/CT yükümlülüklerinin ihlali sebebiyle ihalelerden menedilmemiş olmalıdır |
Gerekliliği karşılamalıdır (Teklif Sahibi tarafından önerilen her bir alt yüklenici dâhil olmak üzere) |
İlgili değil. |
(Teklif Sahibi tarafından önerilen her bir alt yüklenici dâhil olmak üzere) |
İlgili değil. |
Teklif Mektubu, Form CON-4 |
Eğer Teklif sahibi daha önce CSİ/CT yükümlülüklerine uyulmaması sebebiyle Banka tarafından ihalelerden men edilmiş ise, Teklif Sahibi ya (i) söz konusu men işlemi ile ilgili olarak kendi lehine verilmiş olan bir tahkim kararının kanıtlarını sunar; ya (ii) CSİ/CT önleme ve müdahale yükümlülüklerini yerine getirmek için yeterli kapasiteye ve kararlılığa sahip olduğunu gösterir; ya da (iii) Banka tarafından finanse edilen başka bir yapım işleri sözleşmesi kapsamında söz konusu kapasiteyi ve kararlılığı zaten göstermiş olduğuna dair kanıtları sunar.
|
Gerekliliği karşılamalıdır (Teklif Sahibi tarafından önerilen her bir alt yüklenici dâhil olmak üzere) |
İlgili değil. |
Gerekliliği karşılamalıdır (Teklif Sahibi tarafından önerilen her bir alt yüklenici dâhil olmak üzere) |
İlgili değil. |
Teklif Mektubu, Form CON-4 |
||
3.1 |
Finansal Kapasite |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form FIN – 3.1, ekleri ile birlikte |
|
(ii) Teklif Sahipleri ayrıca, halihazırda devam etmekte olan işler ve gelecekteki sözleşme taahhütleri için nakit akışı gerekliliklerini karşılamak için yeterli finansman kaynaklarına sahip olduğunu, İşvereni tatmin edici şekilde, gösterecektir. |
Şartı sağlamalıdır |
Şartı sağlamalıdır |
Uygulanmayacaktır. |
Uygulanmayacaktır. |
|
||
Şartı sağlamalıdır |
Uygulanmayacaktır. |
Şartı sağlamalıdır |
Uygulanmayacaktır. |
|
|||
3.2 |
Ortalama Yıllık İnşaat Cirosu |
Son 5 (Beş) yılda (2020-2021-2022-2023-2024 yılları esas alınacaktır) tamamlanan veya devam eden sözleşmeler için alınan toplam belgelendirilmiş ödemelerin 5 (Beş) yıla bölünmesi ile hesaplanan asgari ortalama yıllık inşaat cirosu 450.000.000 TL (dörtyüzelliMilyon Türk Lirası) veya eşdeğeri olmalıdır. |
Şartı sağlamalıdır |
Şartı sağlamalıdır |
Şartın en az %25’ini karşılamalıdır |
Şartın en az %50’sini karşılamalıdır |
Form FIN – 3.2
|
4.1 (a) |
Genel İnşaat Deneyimi |
Ana yüklenici, ortak girişim üyesi, alt yüklenici veya yönetim yüklenicisi rolünde her türlü inşaat sözleşmesi kapsamında son teklif verme tarihinden önce 10 (on) yıldan fazla deneyim. |
Şartı sağlamalıdır |
Uygulanmayacaktır. |
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Form EXP – 4.1 |
4.2 (a) |
Benzer İnşaat ve Sözleşme Yönetimi Deneyimi |
1 Ocak 2015 ile tekliflerin verildiği tarih arasında ana yüklenici, ortak girişim üyesi[5] veya alt yüklenici olarak asgari aşağıda açıklanan benzer sözleşmeyi tatmin edici şekilde ve büyük ölçüde tamamlamış olmak gerekir [6]: (i) En az 300.000.000,00 TL (Üçyüzmilyon Türk Lirası) veya eşdeğeri tutarında 1 (bir) adet 7, sözleşme tamamlamış olmak; VEYA (ii) Biri en az 100.000.000,00 (yüzmilyon) Türk Lirası veya eşdeğerine eşit veya daha fazla, diğeri en az 200.000.000,00 (ikiyüzmilyon) Türk Lirası veya eşdeğerine eşit veya daha fazla bedelli 2 (iki) sözleşme tamamlamış olmak; VEYA (iii) herbiri en az 100.000.000,00 (yüzmilyon) Türk Lirası veya eşdeğerine eşit veya daha fazla eşdeğerine eşit veya daha fazla bedelli 3 (üç) sözleşme tamamlamış olmak; ( Sözleşmelerin benzerliği aşağıdaki şekilde belirlenir: Kanalizasyon ve yağmursuyu hattı inşaatı sözleşmeleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
Şartı sağlamalıdır. |
Şartı sağlamalıdır[7] |
Uygulanmayacaktır.
|
Uygulanmayacaktır.
|
Form EXP 4.2(a) |
4.2 (b) |
Kilit Faaliyetlerde İnşaat Deneyimi |
1 Ocak 2015 ile son başvuru tarihi arasında ana yüklenici, ortak girişim üyesi veya alt yüklenici olarak en az %80 oranında tamamlanan yukarıda belirtilen ve diğer sözleşmeler için, aşağıdaki kilit faaliyetlerde asgari inşaat deneyimi[8] başarılı bir şekilde sağlanmalıdır:
1) Kanalizasyon veya Yağmursuyu hat inşaatının herhangi birinde veya kombinasyonunda minimum anma çapı 400 mm (dahil) olan tek sözleşmede 30 km veya en fazla iki sözleşme kapsamında 45 km hat inşaatı
|
Şartı sağlamalıdır
|
Şartı sağlamalıdır
|
Uygulanmayacaktır |
Uygulanmayacaktır |
Form EXP – 4.2 (b) |
4.2 (c) |
ÇS Belgeleri |
|
Şartı sağlamalıdır. |
Uygulanmayacaktır. |
Şartı sağlamalıdır
|
Uygulanmayacaktır.
|
Form EXP – 4.2 (c)
İlgili Sertifikaların Fotokopileri ve |
[1]İşveren tarafından verilecek karara tabi olarak, temerrüt durumu aşağıda açıklanan tüm sözleşmeleri içerir: (a) ilgili sözleşme kapsamındaki ihtilaf çözüm mekanizmasına başvurma dâhil olmak üzere, temerrüt kararına yüklenici tarafından itiraz edilmemesi ve (b) bu şekilde itiraz edilmekle birlikte yüklenici aleyhine kararın çıkması. Temerrüt durumu, İşveren tarafından verilen kararın ihtilaf çözüm mekanizması yoluyla geçersiz kılındığı durumları içermez. Temerrüt kararı tamamen çözüme kavuşturulmuş ihtilaflar veya davalar, yani ilgili sözleşme kapsamındaki ihtilaf çözüm mekanizmasına uygun olarak çözüme kavuşturulan ve Teklif Sahibinin başvurabileceği tüm temyiz yollarının tükendiği ihtilaf ve davalar ile ilgili bilgilere dayalı olmalıdır.
[2]Bu gereklilik aynı zamanda Teklif Sahibi tarafından OG üyesi olarak imzalanan sözleşmeler için de geçerlidir.
[3]Teklif Sahibi, son beş yıllık dönemde tamamlanan veya devam eden sözleşmelerden kaynaklanan dava veya tahkim dosyaları ile ilgili olarak Teklif Mektubunda doğru bilgiler sunmalıdır. Teklif Sahibi veya herhangi bir OG üyesi aleyhine verilen tutarlı bir mahkeme / tahkim kararı geçmişi Teklif Sahibinin ihale dışı bırakılması ile sonuçlanabilir.
[4]İşveren durum tespit çalışması yaparken daha fazla bilgi veya açıklama elde etmek için bu bilgilerden yararlanabilir.
[5] Teklif Sahibinin OG üyesi veya alt yüklenici olarak katıldığı sözleşmelerde sadece Teklif Sahibinin katılımdaki pay değeri (parasal) bu gereklilik açısından dikkate alınır.Büyük ölçüde tamamlama ifadesi, sözleşme kapsamındaki işlerin yüzde 80’inin veya daha fazlasının tamamlanmasına dayalı olarak kullanılır.
[6] Büyük ölçüde tamamlama ifadesi, sözleşme kapsamındaki işlerin yüzde 80’inin veya daha fazlasının tamamlanmasına dayalı olarak kullanılır.
[7] OG olarak teklif verilmesi halinde, tek sözleşmenin asgari değeri ile ilgili gerekliliğin karşılanıp karşılanmadığını belirlemede, OG üyeleri tarafından tamamlanan sözleşmelerin değerlerinin toplamı alınmayacaktır. Bunun yerine, her bir OG üyesi tarafından gerçekleştirilen her bir sözleşmenin, tek firma iş bitirmesi için istenen asgari sözleşme değeri gerekliliğini karşılaması gerekmektedir. Ortak Girişimin toplam sözleşme sayısı gerekliliğini karşılayıp karşılamadığını belirlerken, sadece tüm üyeler tarafından tamamlanan, istenen asgari değere eşit veya daha yüksek değerdeki sözleşmelerin sayıları toplanacaktır.
[8] Teklif Sahibinin OG üyesi veya alt yüklenici olarak katıldığı sözleşmelerde sadece Teklif Sahibinin katılımdaki pay değeri (iş hacmi, üretim adedi veya oranı) bu gereklilik açısından dikkate alınır.
Teklif Sahibi, Kilit Personele ve uygun göreceği diğer personele ilişkin detayları, akademik nitelikleri ve çalışma deneyimleri hakkındaki bilgileri teklifleriyle ile birlikte sunmalıdır. Teklif Sahibi Bölüm IV’te (Teklif Formları) yer alan ilgili formları dolduracaktır.
Teklif Sahibi, yeterliliğe esas olmak üzere, aşağıda belirtilen minimum teknik elemanların (yeterli sayıda) bünyesinde mevcut olduğunu gösteren veya ihalenin kazanılması durumunda sahaya getirileceğine ilişkin firma taahhüdünü içeren gerekli belgeleri teklifi ile birlikte verecektir. Teklif edilen kilit personelin, minimum nitelikleri sağlamaması nedeniyle Teklif Sahibi elenmeyecektir. Söz konusu Teklif Sahibinin Başarılı Teklif Sahibi olması durumunda sözleşme imzasından önce, minimum nitelikleri sağlamayan kilit personelin değiştirilmesi talep edilecektir. .
Yüklenici, Kilit Personelde bir değişiklik yapabilmek için İşverenin rızasını almak zorundadır (bakınız Sözleşme Özel Koşulları Madde 9.1).
İşin niteliğine ve gidişatına (iş programında gelinen aşamaya ve yapılan iş kaleminin niteliğine) göre işin zamanında tamamlanabilmesini sağlayacak sayı ve nitelikte personel çalışma alanında hazır bulundurulacaktır.
Proje Müdürünce uygun görülen süre içerisinde personel iş yeri teslimi ile işlerin tamamlanmasına kadar olan her aşamada proje sahasında tam zamanlı ve sürekli bulunacaklardır.
Kilit (Anahtar) Personel Listesi
Görev / uzmanlık |
İlgili akademik nitelikler |
İlgili iş deneyiminin asgari süresi (yıl) |
Benzer tecrübe (yıl) |
Benzer işlerdeki yöneticilik tecrübesi (yıl) |
|
1 |
Yüklenici Proje Müdürü (İnşaat Mühendisi) |
İnşaat Mühendisliği min. Lisans eğitimi |
15 |
7 |
3 |
2 |
Şantiye Şefi (İnşaat Müh.) |
İnşaat Mühendisliği min. Lisans eğitimi |
10 |
5 |
- |
3 |
Teknik Ofis ve Kalite Kontrol Mühendisi (İnşaat Müh.) |
İnşaat Mühendisliği min. Lisans eğitimi |
7 |
3 |
- |
4 |
Saha Mühendisi (İnşaat Müh.) |
İnşaat Mühendisliği min. Lisans eğitimi |
5 |
3 |
- |
8 |
Harita Müh. |
Harita Mühendisliği min. Lisans eğitimi |
5 |
3 |
- |
9 |
Çevre Uzmanı |
Çevre Mühendisliği min. Lisans eğitimi |
7 |
4 |
- |
10 |
Sosyal Uzman |
Sosyal Hizmetler/Sosyal Bilimler/ Sosyoloji min. Lisans Eğitimi |
7 |
4 |
- |
11 |
İş ve İşçi Sağlığı Güvenliği Uzmanı |
A sınıfı yeterlilik sertifikası |
5 |
- |
- |
Teklif Sahibi, aşağıda listelenen Kilit Yüklenici ekipmanına erişimi olacağını göstermelidir. Teklif verilerek değerlendirilmiş başarılı Teklif Sahibi olunması durumunda, Yüklenici kilit ekipman parkını sağlayacaktır. Teklif edilen ekipmanın, minimum nitelikleri sağlamaması nedeniyle Teklif Sahibi elenmeyecektir. Söz konusu Teklif Sahibinin Başarılı Teklif Sahibi olması durumunda sözleşme imzasından önce, minimum nitelikleri sağlamayan ekipmanın değiştirilmesi talep edilecektir. Ancak, söz konusu ekipmanların sahada bulunma adetleri, süreleri ve dönemleri iş programına ve gerekliliklerine göre Proje Müdürünün talebine bağlıdır.
No. |
Ekipman Türü ve Özellikleri |
Gerekli Asgari Sayı |
1 |
Ekskavatör (1.1 m3 ve üzeri kapasitede) |
3 adet |
2 |
Kazıcı Yükleyici (1.2 m³ ve üzeri kapasitede)) |
4 adet |
3 |
Kamyon (15 m³ ve üzeri kapasitede) |
10 adet |
4 |
Kompresör (yeterli kapasitede) |
2 adet |
5 |
Vinç (10 ton ve üzeri kapasitede) |
2 adet |
6 |
Kompaktör |
4 adet |
7 |
Vibratör |
2 adet |
8 |
Asfalt Kesme Makinası |
2 adet |
9 |
Jeneratör |
2 adet |
10 |
Su Pompası (100lt/sn) |
2 adet |
11 |
Total station ve diğer ölçüm aletleri |
2 takım |
12 |
Hidrolik Test aparatı |
2 takım |
13 |
Su tankeri (10 ton) |
2 adet |
İlgilenen istekliler, aşağıdaki adrese yazılı olarak başvurarak ve 5.000 TL (Beş Bin Türk Lirası) tutarındaki geri ödemesiz bir ücreti ödeyerek Türkçe olarak hazırlanan ihale dokümanını temin edebilirler. Ödeme yöntemi, Niğde Belediyesi Niğde Türkiye Ziraat Katılım Bankası Niğde Şubesi TR 40 0020 9000 0011 0912 0000 01 numaralı IBAN hesabına, Sözleşme No:NIGDE-W1 için olduğu yazılarak yatırılacak olup, dokümanı satın almak için yatırılan bedel, hiçbir nedenle iade edilmeyecektir. İhale dokümanı posta/kurye servisi yoluyla veya elden gönderilecektir. Kargo ile gönderilmesi durumunda oluşabilecek gecikmelerden İşveren sorumlu olmayacaktır. İhale Dokümanının satın alınması ihaleye teklif verilmesi için ön şarttır.
Teklif Sahiplerinin, Tekliflerinin, son teklif verme tarihi ve saatinde İşveren'e ulaşması için kargoda ve ulaşımda yaşanabilecek gecikmeleri de göz önünde bulundurmaları gerekmektedir. Kargoda ve ulaşımda oluşabilecek gecikmelerden İşveren sorumlu olmayacaktır.
Doküman İncelemesi, İhale Öncesi Toplantı ve Teklif Açılışı için:
Adres: Niğde Belediye Binası, Yukarıkayabaşı Mahallesi, Adliye Sok. No:1, 51100
Kat 3, Oda No: Encümen Toplantı Salonu
Şehir: Niğde
Tel: +90 444 51 01 Dahili-4024
Faks: +90 388 232 04 64
E-posta: su.kanalizasyon@nigde.bel.tr
Teklif Teslimi için:
Adres: Niğde Belediye Binası, Yukarıkayabaşı Mahallesi, Adliye Sok. No:1, 51100
Kat 3, Oda No: Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü
Şehir: Niğde
Tel: +90 444 51 01 Dahili-4024
Faks: +90 388 232 04 64
E-posta: su.kanalizasyon@nigde.bel.tr
Niğde Belediyesi
Niğde Belediyesi